- INTE SOM JAG TÄNKT MIG.

Efter jag skrvit mitt senaste inlägg på denna blogg så tänkte jag även att jag skulle bli mer aktiv i att blogga.Men så blev det ju inte. Hur som helst så var det nån månad sedan och livet står tyvärr inte still, så saker har hänt sedan sist. 
 
Tänkte mest uppdatera i bilder men också med lite text. 
 
Lägenhetsletandet fortsätter och jag letar ivrigt varje dag, det börjar bli jobbigt att pendla ca 14 mil varje dag jag jobbar. Julafton var jag ledig så då var jag hemma och firade med familjen. Hela nyårshelgen jobbade jag men spenderade de få timmarna som blev med min vän Martina på Norra Berget och kollade på tolvslaget. 
 

Sedan så har jag även tappat hopp på männskligheten.
Blir så ledsen och besviken på människor. Och varför jag har valt att sudda ut dennes persons profilbild och namn är för att jag inte vill hänga ut någon även om jag borde.
 
 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: mamma

Jag blir mållös! Hur värdelöst och respektlöst kan folk bete sig egentligen... Häng ut aset, sånna där är inte värd att skyddas! Du är bäst, glöm aldrig det hjärtat! <3 <3

2017-01-19 @ 16:10:35
posted by: Cissi

Men vafan! Slå ner den jäveln med ett baseboll trä, jag hjälper till! vidriga människa.

Svar: Ja, du vet nog vem det är också.. Usch på dessa människor! Vi tar en kväll och fixar det ;)
johanna sundman

2017-01-22 @ 18:32:01
hemsida: http://nouw.com/cecilija
posted by: Anonym

Vart letar du lägenhet? Å vart bot du nu? 😊

Svar: Jag letar lägenhet i Sundsvall och just nu så bor jag i Fränsta :)
johanna sundman

2017-01-24 @ 23:05:37

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback