- TORSDAG.

Idag har det inte hänt så mycket. Har reflekterat över livet och på måndag börjar jag äntligen plugga igen efter mitt lilla uppehåll. Det ska bli så skönt att få in rutiner i mitt liv igen. 
 
Nu sover jag även 8 timmar per natt eller mer, dock med hjälp av insomningstabletter som gör att jag somnar i tid och inte ligger vaken halva natten. Det är en obeskrivlig känsla att kunna vakna upp och känna sig utvilad och vara pigg en hel dag. 
 
Livet börjar ordna upp sig och på lördag så åker jag nog tillbaka till Sundsvall igen! 
 
 
 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: Maja

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
johanna sundman

2015-10-02 @ 06:56:37
posted by: mamma

Älskade hjärta! Du är en riktig kämpe och du är så stark, jag är riktigt riktigt stolt över dig! <3 <3 <3

Svar: älskar dig! <3 <3 <3
johanna sundman

2015-10-02 @ 09:37:21

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback