- JÄVLA KRÅNGEL.

Blir så jävla less, min mage har fått något fnatt och vill inte samarbeta med mig. Under de senaste dagarna har jag inte fått i mig mycket i matväg. Att dricka går bra men att äta något är en lång process. 
 
Så fort jag ska äta något så blir jag illamående och när jag börjar tugga på maten så kväljs jag bara. Det är jättejobigt att få i sig en tugga då det kan ta ca 10 minuter så det slutar med att jag ger upp. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR godis och framför allt choklad, så imorse skulle jag ta en bit men slutade med att jag bara kunde ta halva. Det är absolut inte likt mig. Så här sitter jag igen och mår illa as fuck men förhoppningsvis går det snart över tills jag måste äta något igen för hungrig är jag. 
 
Jag är mest orolig för att det är i huvudet det spökar.
 
 
 
 
 

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback