- KÄRLEKEN ÖVERVINNER INTE ALLT.

Idag så avslutades det ett stort kapitel i mitt liv, nämligen min kärlek. Idag på våran 20-månadersdag så bestämde vi oss för att det funkar inte längre. Så nu har jag tagit mitt pick och pack och flyttat hem till mamma. Visst, det är sorligt och man är verkligen nere med humöret på botten, men samtidigt så kan man inte deppa... Livet går vidare även utan sin andra halva.. Det kommer gå en tid nu då mina tankar kommer finnas på en enda person, men det kommer också den tiden då jag har kommit över han och jag kan gå vidare.
 
 
"man måste pussa några grodor innan man hittar sin prins"
 

Allvarligt talat så trodde jag med hela mitt hjärta att jag hade hittat min prins, men vad som helst kan ju hända här i livet, så man ska nog inte låsa upp sina förväntningar på något stort för att det sedan ska gå och helevte och att man sedan står där tomhänt för det är då man kommer må dåligt. 
 
heart
 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: Ida gundhammar

Been there. Men slutet innebär början på något nytt. Ledsna och jobbiga tankar kommer gå över tids nog. Kram

Svar: Ja......Det är sant, Kram!
johanna

2014-01-05 @ 21:16:15
posted by: Anonym

Va hände ? Kan inte bara tagit slut ?:(

2014-01-06 @ 00:12:49
posted by: mamma

2014-01-06 @ 07:38:28

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback