- SÅ ÄR DET.

Blir så arg på vissa människor, som anklagar andra. Om man nu tycker att man inte hör nånting från vissa "vänner" så kanske det kan bero på nånting?
Kanske att man får känslan av att den personen undviker våra tjejkvällar och är hellre med andra, visst man väljer sitt eget liv. Men då kan man fan inte komma och klaga sen heller att vissa vänner inte hör av sig. För jag har iaf fått känslan att den här personen helst undviker mig och pratar skit bakom min rygg. Det är den känslan jag får tyvärr. Men jag har valt att inte höra av mig till den här personen för den personen brukar inte svara på sms man skickar ibland utan svarar bara då det passar. Då är man ingen vän, man kan hellre vara ärlig och säga sanningen, den uppskattas mer. Istället för att bara blunda och låtsas som ingenting. Själv tycker jag personligen att personen har satt sig i sin egen sits och då får man inget annat än att skylla sig själv. Sen så står man där utan sina så tydligen kallade "vänner". Vill man ha kvar sina vänner så måste man anstränga sig eftersom man inte träffas lika ofta som förr, så enkelt är det man kan inte skylla på att man är dålig på att höra av sig.

K O M M E N T A R E R
posted by: liza

Bra skrivet!

2013-02-12 @ 21:37:21
posted by: mamma

Så sant! <3

2013-02-13 @ 06:43:33
posted by: es

du kunde ju lika gärna ha skrivit in mitt namn, alla fattar.

2013-03-02 @ 12:41:37

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback