- VISSTE NI.

det finns faktiskt dagar då jag vill bara lägga mig ner och inte finnas, man orkar inte hur mycket som helst.
jag tycker jag kämpar och kämpar men får aldrig något bra tillbaks. blir så less på livet, kommer gruva mig hela jullovet för den där praktiken. jag fick en bra avdelning att vara på, men boendet! det är det som förstör allting, usch det här är inge roligt men jag antar att man får göra det bästa av saken även fast det inte går. jag kommer inte känna mig hemma under hela 5 veckors tid, kommer vara vilsen i själen. jag som alltid har varit så hemmakär. och nu ska man vara någonstans där man varken vill vara eller trivs. kommer vara så slut efter 5 veckors praktik, det kommer inte kunna gå att prata med mig. det enda positiva med allt det här är att jag kommer att åka hem så fort jag får chansen, har jag en dag ledig så åker jag hem över dan. ska fan kliva upp tidigt och ta det tidigaste tåget hem sen ta det senaste tåget som går tillbaks. jag vill inte, jag vill inte. jag känner mig själv och jag vet att jag kommer grina mig själv till sömns på praktiken. visst, tyck att jag är töntig.
 
varför kunde inte livet vara lätt? jag är glad över att min mage inte besvärar mig mer för då hade det rent ut sagt varit ett helvete. men det dröjer nog inte länge förren jag är där igen. 
 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: mamma

Älskade hjärta! <3 Det kommer gå bra, ni har ju varandra så du är ju inte själv att bo där. Vi kan hämta dig och skjutsa ner dig igen ibland också och sen har du ju Niklas också. Han kommer vara nära så mycket han kan, det är jag säker på. Vi stöttar dig igenom de här fem veckorna gumman, det gå bra, jag lovar. Du kommer ha så roligt på sjukhuset så att det kommer väga över boendet tror jag. Ta inte ut allt i förskott och försök att se positivt på det hela även om det känns jobbigt just nu. Erfarenhet gumman är vad du får, på gott och ont, presic som livet fungerar. Vi har alla våra prövningar då och då, även jag har det och så är det i genom hela livet. Så det här är bara början av vad du kommer få stå ut med, tyvärr. Men värre saker kan ju hända, du får tänka så och vara glad att du faktiskt har någonstans att bo under praktiken. För hur hard et gått annars? :) Älskar dig! <3

2012-12-19 @ 05:14:36

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback