in stockholm! :)

hejhej, resan hit gick bra :)
jag sov ngn timme i bilen, så det gick ganska fort hit :D
vi stannade efter vägen på ngn resturang & åt - jag tog biff & potatisgratäng ;)
det kommer komma bilder på bloggen, fast det blir då jag kommer hem igen.
vi bor i en jättefin lägenhet i gröndal, haha här skulle jag vilja bo! :D
men iaf, förut så var jag & mormor på liljeholm - det är ungefär som birsta fast lite större! :)
nybyggt också :)
vi gick runt i olika affärer jag handlade ingenting då men det blir väl senare :)
när vi var klar så tog vi bussen tillbaka till gröndal igen & nu så tittar mormor på tv & jag sitter här. :D

pusshej. <3

K O M M E N T A R E R
posted by: Mamma

GottNyttÅr stumpis! <3 Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Saknar dig här, men vi får nog en riktigt mysig kväll ändå! ;) Älskar dig! <3 Hälsa! Kraaaaam

2009-12-31 @ 15:27:37
hemsida: http://hlilja.bloggspace.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback