- KÖR FÖRSIKTIGT.

Sånna här dagar då snön bara vräker ner och då varken plogbilen eller sand/saltbilarna hinner med sig, så borde man köra med extra försiktighet. Jag önskar att alla kunde stanna hemma och inte vara ute i trafiken, en olycka händer så lätt. 

Varför jag skriver denna text är för att vi idag åkte förbi en dödsolycka och det väcktes speciella känslor inombords. Det är så himla tragiskt att sånt här händer varje dag. 
Därför vill jag uppmana alla att hålla koll på vägen och lägg undan telefonen när du kör. På nån sekund så kan allt förändras om man inte har tillräckligt med uppmärksamhet men det kan förstås även hända även fast man är uppmärksam. Ibland så förlorar man bara kontrollen. 

Jag går på helspänn nu i hela kroppen då jag vet att min familj är ute och åker på vägarna. 





K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback