- AKTIV PÅ BLOGGEN.

Här är man aktiv på att blogga märker jag. Eller inte. 
Förra veckan så var jag med Jonas samt varvade med tentaplugg.
Så idag äntligen har jag gjort tentan som för övrigt känns väldigt bra så här i efterhand. Så nu håller jag tummarna på att jag slipper omtenta, men jag måste "bara" vänta i ca tre veckor innan läraren publicerar resultatet. 
 
Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n, då jag inte mår helt hundra. Får se om jag kanske går en sväng på affären och köper lite gotta. Det är ju trots allt bonde söker fru, bachelor och paradise hotel finalen ikväll! 
TV-ONSDAG.
 
Sedan har jag även beställt dessa byxor som jag hoppas blir levererad imorgon annars blir det väl på fredag.
 
 
 

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback