vickan vickan vickan vickan & vickis! <333333

hejhej!

först ska jag säga att den här helgen har verkligen varit bäst!
& då menar jag verkligen BÄST!
på fredagen vid klockan fem så var jag hos vickan & vid halv sju så åkte vi ner på gårn & där var jag med massa folk :)
när vi kom hem så tittade vi på tv, vi var vaken till halv fyra! ;)
på lördag morgon vid tio så vaknade jag & vickan av att brandlarmet börja låta!
haha, kanske inte världens skönaste sätt att bli väckt på ;)
men som tur var det i allafall ingenting som brann, men ändå så lät som :p
konstigt :)
sen så gick jag & vickan ner och fika :)
när vi hade fikat klart så gick vickis upp på hennes rum, fixade oss & lyssnade på musik! :)
vid fyra tiden kanske det var så åt vi mat & sen så åkte vi till grillen & väntade på hockeybussen! :)
medans vi väntade så köpte jag & vickis lite godis, tuggummi & ostkrokar tills vi kom hem.
vid fem i fem så kom bussen & då åkte vi ner till timrå :)
& såklart så vann timrå bara för att jag var där ;)
timrå - linköping
    3  -      2
sen så var det ju bussresan till stöde igen & då var jag trött men det gick inte att sova för det var en massa som skrek ;)
men det var bra iaf! :)
när vi kom hem till vickan igen så följde emilia också med :)
så vi badade i vickans varma pool ute & det var otroligt härligt! :)
efter vi hade badat & duschat så tittade vi på en film som heter jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren, men jag & vickis somnade efter ett tag så emilia såg klart den helt själv :)
på söndagen så slappade vi mest, vi städade lite & tittade på tv :)
sen så åt jag & vickan glass med varma jordgubbar & hallon innan vi skulle på träningen :)
haha, gott vardet! :)))))
sen så åkte vi på träning & efter träningen så skjutsade vi hem vickan & nu är jag hemma igen efter en helt underbar helg, den bästa! <3333333333333

& jag älskar dig linus! <3

K O M M E N T A R E R
posted by: Vickan

Ja de var verkligen den bästa helgen!:D skit kul hade vi iallafall och det måste vi göra om!:)<3333333333

2010-01-31 @ 21:00:46
posted by: johanna sundman

ja, det måste verkligen göras om tusen gånger till! :)<333333333

2010-01-31 @ 21:09:31
hemsida: http://johannasundmann.blogg.se/
posted by: vickan

jaaaaaaa!:D<333333

2010-02-01 @ 15:22:24

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback