home

hejhej, nu är jag hemma från aroscupen eller jag kom hem igår men fick inte sitta igår..
jag är hos mamma jag åkte hit kl ett inatt.
aja, det har varit grymt kult i västerås :)
vi kom dit i torsdags och då packade vi upp allt och blåste upp madrassena och sånt, sen var vi ute och spelade lite fotboll.
på tåget på vägen till västerås så hade vi skitkul, vi gick runt, åt godis pratade med folk :)
vi bytte tåg i stockholm, när vi klev på det tåget så satt det en kändis i våran vagn så vi pratade med han och vi fick auotograf på våra tågbiljetter :)
vi pratade också med några från italien killar :)
på torsdagkvällen hade vi match och då vart det 1-1 tror jag :p
efter matchen åkte vi tillbaka till skolan vi skulle sova på, jag tror den hette ormkärrskolan ;)
på fredag vaknade vi kl 7-8, sen gick vi och åt frukost sen åkte vi in till stan och shoppade, handlade en tröja och åkte massa karuseller på rix fm festivalen :)
det var nice :D
på fredagen hade vi också matcher och lördag och söndag :D
bilder kommer
tjingiling <3

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback