- HEJ HOPP.

Sedan de senaste blogginlägget har det hänt en del i mitt liv.
 
Jag har fått ett nytt jobb och nu hittar ni mig på sjukhuset.
Jag har köpt en liten skruttbil så jag kan ta mig fram och tillbaka till jobbet och shit vilken frihet att ha körkort + egen bil. 
Jag har skaffat nya vänner och brytit kontakten med andra. 
Äntligen besökt en frisörsalong och fått mitt hår fixat och några dagar efteråt råkade jag tända eld på en liten del utav mitt hår. Så typsikt mig.
Skaffat en ny katt i familjen.
 
 
En liten uppdatering iaf, på återseende!
 
 
 
 
 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: Matilda

Det är ju bara så skönt att ha egen bil! Grattis till jobbet :)

2016-11-20 @ 18:16:53
hemsida: http://holmbergmatilda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback