- I ETT SVEP.

Nu när jag ändå är hemma och har tråkigt så kör jag en variant på frågor som jag tänkte svara på. 
 
1. Någon jag umgås väldigt mycket med: 
Är med Nathalie och det har varit så sedan jag flyttade till Sundsvall.
 
2. Mina morgonrutiner: 
Stänger av larmet, kollar igenom telefonen, kliver upp, tvättar av ansiktet, letar mig några kläder, fixar mig, äter frukost om det går och slutligen borstar tänderna. 
 
3. Det här måste jag ha:
En ny höstjacka hade inte varit fel eller en ny plattång. 
 
4. Någon/några som jag saknar just nu:
Mina syskon i skåne och mina vänner i Fränsta/Ånge.
Avståndet gör att vi tyvärr inte träffas lika ofta längre..
 
5. En bild som aldrig visats:
I väntan på bussen in till sensommaren. 
 
6. Något jag stör mig på:
Mig själv, att jag fortfarande inte tagit tag i att fixa nya nycklar sedan jag tappade bort dem för ett tag sedan. Men ska fixa det till veckan faktiskt!
 
7. Det bästa tidfördrivet:
Att bläddra igenom instagram, twitter eller facebook och efter man har gjort det några gånger så spelar man hay day eller skickar några snap.
 
8. Tre filmer jag sett under den senaste tiden och gillat:
 
9. Något jag borde göra:
Börja träna men tyvärr har jag ingen ork, inte ännu iaf.
 
10. Vart jag skulle vilja vara just nu:
I ett varmt land där jag kan sola och bli brun, svalka mig i havet och äta god hotellfrukost varje morgon. Där skulle jag vilja vara. 
Något liknade hade ju inte varit fel. 
 
 
11. Vad jag har på mig just nu:
Ett par svarta mysbyxor, en t-shirt och en kofta.
 
12. Ett ärr på din kropp: 
Jag har så många fula ärr efter olika små olyckor haha, men det värsta är nog mitt ärr som jag fick efter en brännskada. Som sitter på högra vaden.
 
13. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar:
RAKAR AV MIG ÖGONBRYNA helt klart och tatuerar dit helt nya istället. Mina ögonfransar vill jag gärna ha kvar även fast man kan sätta dit lösa. Win-win situation att slippa fixa ögonbryna varje dag efter man tatuerat in dem ju. 
 
14. Mitt humör just nu: 
Pigg och glad.
 
15. Senaste uppträdadet jag såg:
M A S K I N E N
Bästa jag sett i hela mitt liv, vilket ös.
 

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback