- 20 SANNINGAR OM MIG:

1. När jag är hungrig och inte äter något så blir jag på fruktansvärt dåligt humör.
2. Jag är allergisk mot papaya.
3. Så fort jag kommer hem efter att ha varit nånstans, t.ex. skolan så byter jag om till myskläder.
4. Jag duschar varje dag, till och med håret även fast jag vet att det inte är bra.
5. Jag tycker om att inreda och kolla på inredning, men jag får inte ihop något snyggt själv. Haha
6. Jag tycker det är roligt att kolla på gamla bilder. Fast vem gör inte det? Hehe.
 
<p><span style="font-size: large; font-family: times;">bilder sen fredags p&aring; g&aring;rrrrn :)</span></p>
<p><span style="font-size: xx-large; font-family: arial black,avant garde;"><i><b><span style="font-size: xx-large; font-family: arial black,avant garde;"><i><b><span style="font-size: x-large;"><span style="font-size: large;"><span style="font-size: medium;"><span style="font-size: small;"><span style="font-size: x-small;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <span style="text-decoration: underline;">K&Auml;ND F&Ouml;R ATT...?</span><br />
<br /></span></span></span></span></span></b></i><span style="font-size: xx-small;">kopiera detta inl&auml;gg och se vad du e k&auml;nd f&ouml;r, annars riskerar du att f&aring; syfilis inom 30 minuter!</span></span></b></i></span></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p><span style="font-size: xx-large;"><span style="font-family: andale mono,times;">och cissi :)&lt;3</span></span></p>
<p><span style="font-family: Georgia;"><span style="font-size: 72px;"><span style="color: #000000;">för vi är<br />
<b>g r y m</b> ! :)</span></span></span></p>
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;">nattis är här :)</span></p>
<span style="font-size: xx-large;">g a l e n<br />
&nbsp; s&nbsp;o m m&nbsp;a r .</span>
 
7. Jag har sedan några år tillbaka haft en hel del problem med min rygg.
8. Jag behöver inte många timmars sömn för att orka med hela nästa dygn.
9. Jag har aldrig brutit något ben i min kropp.
10. Jag är väldigt svag för choklad ❤️
11. Jag har inga halsmandlar eller polyper.
12. Jag dricker inte kaffe och kommer förmodligen aldrig att göra det heller.
13. Jag har en järntråd bakom mina tänder på underkäken.
14. Jag är nöjd över mina ögonfransar.
15. Jag har varit blond.
 
<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<span style="font-size: xx-large;">.</span>&nbsp; <span style="font-size: xx-large;">js</span></p>
<p><span style="font-family: times;"><span style="font-size: large; color: #ffff00;"><span style="font-size: xx-large;">sommar 2009</span></span></span></p>
 
16. Jag svarar aldrig i telefonen om jag inte vet vem det är som ringer.
17. Jag sover alltid med två täcken och med för många kuddar.
18. Jag har sedan många år tillbaka en privat och låst blogg, som jag skriver i när det behövs.
19. Jag sjunger alltid då jag är ensam, inte för att jag har någon talang men det är roligt.
20. Jag har spelat fotboll och jag älskade det!
 
<p><span style="font-family: Geneva;"><span style="font-size: 72px;"><span style="color: #ff0000;">♥</span></span></span></p>
 
 
 
 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: cissi

hahaha åh vilka gamla bilder :D minnen <3

Svar: Ja eller hur! :D <3
johanna sundman

2015-10-06 @ 14:14:36

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback