- SÅDÄRJA!

Nu var min andra examination även över, trots att jag inte gjorde något annat än att plugga i två dygn så kändes det fortfarande osäkert imorse innan det var dags. Men när det väl var min tur att svara på frågor så gick det bra, den här gången hade vi examination i lagstiftning.
Och ni förstår inte vad uppskattad jag var idag, läraren tyckte jag verkade väldigt påläst. Och kan ju säga att det var min höjdpunkt idag, att få det bekräftat på svart och vitt.
Man är nog kanske lite duktigare än vad man tror om sig själv, jag är en sådan person som nästan jämt stressar upp mig i onödan och tror att jag inte kan nånting, det är jäääääävligt jobbigt.
 
 
 
min lilla kärlek.
 
 
 

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback