- FREDAG/LÖRDAG.



Har haft en kanon bra helg, på fredagen så hade jag min mösspåtagning nr 1, som ägde rum i Ånge. Efter mösspåtagningen som kanske varade i 5 minuter, så gick jag, Niklas, Maja och hennes kille Nicklas hem till Maja, där vi tillsammans gjorde middag. Vilket blev hur gott som helst, grillat med hemmagjord potatissallad, med majas specialsås! 
Vi satt där och hade det väldigt trevligt, drack lite gott och pratade i massor. Sedan begav vi oss till mittis där det var fest och blev där resten av kvällen/natten, när vi skulle gå därifrån så blev jag även bjuden på hamburgare av Majas mamma, väldigt snällt! 

 
Lördagen började lite segt, men som slutade bra. Städade lite i lägenheten och kollade på hockey, vilket var värdelöst eftersom Sverige förlorade! Åt middag hos mamma och sedan så åkte jag, Niklas och två av mina småbröder till skogen och kollade lite. Senare på kvällen så kom Maja och Nicklas hit och hälsade på för första gången, det droppade även in lite annat folk här. Vi tittade på fotbollen och sedan så fick jag och Niklas åka med en sväng på Mickes nya fyrhjuling, jäääävligt roligt!
 
Men som sagt, den här helgen har varit fartfylld och lugn och det gör jag gärna om igen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: maja

mycket lyckad helg!! tycker jag vi gör om!!! 😄😄😄

Svar: ja veeeeerkligen! :D <3
johanna

2014-05-26 @ 20:51:51
posted by: Mamma

<3

2014-05-27 @ 19:55:11

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback