- SÅNNA KVÄLLAR.

Ikväll så klappar mitt hjärta extra för mina småbröder Jonathan och Joel, också för min fina mormor.
Eftersom dom vill spendera sin tid med mig, när jag inte själv har något att göra på min enda "semester", är ledig i fyra dagar i rad och det kallar jag lyx!
 
Vi har roat oss med ett kvällsdopp och himelen vad skönt det var, sedan åkte vi raka vägen upp till mormor där vi blev bjuden på gott fika!
 
Lär väl bli samma problem imorgonkväll också, men får se hur det löser sig då...

K O M M E N T A R E R
posted by: Magdalena Roos

När du får fler sånna dagar, åk ner till oss;) Nu skulle du varit här för det är SJÖBO MARKNAD wow....
Det är väldigt populärt kan jag säga större än selonger marknad;) Saknar dig<3

Svar: ja, synd att det nästan tar en hel dag att åka ner till er bara... ;) åhhhh, vad rooooligt det skulle ha varit att gå på! :D Saknar dig med!!! <3
johanna

2014-07-17 @ 08:52:27
hemsida: http://magdam.blogg.se/
posted by: Mormor

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag förstår vilka fina barnbarn jag har! Tack för att ni finns och ni är alltid välkommen till mig! Kraaaam

Svar: bästa mormor! kraaam <3
johanna

2014-07-23 @ 09:16:46

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback