- UNHAPPY.

Fyfan vad det kan vara jobbigt med kärlek, den är så förrvirrande på något sätt. Man vet varken ut eller in eller vad som är bra för en själv. Jag vet att jag vill ha dig men vet inte hur det skulle funka, olycklig kärlek är det värsta som finns för hjärtat, så krossande och slitsamt. En också jobbig sak är att vara långt hemifrån, här har jag hållt mina känslor inom mig även fast jag bara vill släppa ut dom, men tror också att den här resan har hjälpt en hel del, jag har haft så roligt här och träffat saknade familjemedlemmar och det har fått mig att må bra och det har även fått mig att tänka på annat. 
Det är så jäv*a jobbigt, jag vet att jag har vänner jag kan prata med, men endå inte. Jag antar att jag är en sån som helst vill hålla alla känslor inne tills det skalet spricker och alla känslor kommer på samma gång.
Lost ! | via Tumblr

K O M M E N T A R E R
posted by: mamma

Snuttan!Älskar dig! <3

Svar: älskar dig också! <3
johanna

2014-01-10 @ 22:13:01
posted by: Mormor

<3<3<3

Svar: <3<3<3
johanna

2014-01-11 @ 11:10:00
posted by: Magdalena Roos

Lyssna vad hjärtat säger och inte alltid hjärnan. Visst fina stunder har man aöltod men sen kommer det till uppskattning och här ser det inte roligt ut :( skaffa en mognare kanske? ;)
Håll sedan inte alla känslor inom dig, prata med din mamma eller närmaste. Du kommer bara må sämre.

Svar: tack för de fina orden. ibland önskar jag att det inte var så lång mellan oss, utan att man kunde åka och hälsa på er när man ville.... <3
johanna

2014-01-12 @ 15:39:59
hemsida: http://magdam.blogg.se/
posted by: amanda

Test

2014-01-12 @ 21:32:27
posted by: Anonym

Känn efter vad hjärtat säger och inte alltid hjärnan. Låt dom båda sammarbeta och håll inte känslorna inom dig. Prata med din mamma eller den du vill öppna dig för. De jag fått veta så tycker jag att du ska ha en mogen kille och ingen som niklas. Så gör mam inte :/ älskar dig sysyrter♡<3

2014-01-13 @ 01:42:28

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback