- VÄXT NÅGRA CENTIMETER.

känner mig så jävla stolt, medans alla andra är ute och super så har jag målat väggar i tre timmar, tvättat fyra tvättar och bakat två sockerkakor. Japp, måste jag säga att jag känner mig nöjd? Tänkte väl det. 
Nu ska jag och två av mina bröder äta lite chockladpudding, sen blir det en välbehövlig dusch och sedan så tänker jag mysa ner mig i sängen här hemma hos mamma och titta på pretty little liars. 
 

K O M M E N T A R E R
posted by: mamma

Tack så hemskt mycket igen gumman för hjälpen! Och STOLT det ska du verkligen vara både över dig själv och dina kloka val! Jag är också Stolt över min fina, underbara älskade Jänta!! <3<3

Svar: jag älskar dig finaste mamma! <3 <3 <3
johanna

2013-08-26 @ 19:26:06

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback