- LITE JOBBIGT.

jag har nog inte förstått att jag har flyttat hemifrån, jag förstår nog inte att mitt älskade rum kommer aldrig bli som förut, det står nästan tomt..
nu när jag funderar lite så har jag alltid varit så hemmakär & det känns kan jag lova.
det känns jobbigt, helst när man sitter helt ensam i lägenheten & det finns ingen man kan prata med.
ingen att retas med eller skojas med, det är så tyst.
 














K O M M E N T A R E R
posted by: mamma

Älskade älskade barn! <3 Vi finns för dig när du vill och behöver, du kan komma hem när du vill och känner för det det vet du. Förstår att det inte är så kul att sitta helt själv i lägenheten när du är van att det alltid är liv och rörelse runt omkring dig. Men det vänjer du dig vid hjärtat.:)Nästa vecka blir en mycket bättre vecka för då har du sällskap på kvällarna.:D Älskar dig! Kraaam <3

2012-08-30 @ 06:15:51
posted by: elvira

Du får ringa/smsa någon Johanna.. Då får du lite sällskap i alle fall :)

2012-08-30 @ 18:58:30
hemsida: http://elviira.blogg.se
posted by: Elina

Jag förstår precis hur du känner! Men man vänjer sig efter ett tag. :]

2012-08-30 @ 20:30:54
hemsida: http://ssillen.blogg.se
posted by: emilie s

det är bara att ringa mig vilken tid på dygnet som helst så kommer jag, det kan jag lova dej! ;)<3

Svar: vilken tur då ;)<3
johanna

2012-08-31 @ 18:37:57

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback