- fördriver tiden.

Lovar du att vara ärlig? yes.
Du heter: johanna.
Smeknamn: har nog inget sånt.
Låt som när du är ledsen sörjer till: finns många, det beror också på hur ledsen man är.
Beroende av: min familj, telefon & godis...
Vad tror folk om dig: det får du fråga dom om, men kan gissa på glad.
Vad får du oftast komplimanger för: håret.
Vad säger du för att imponera på någon: har faktiskt ingen aning.
Hur imponerar man på dig: testa dig fram.
Brukar du skratta för dig själv: hahah, det händer ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: big brother nu :)
Var bor du: hemma.
Trivs du där: ja!
Äger du några converse: japp.
Brukar du bli för full: nej.
Är du allergisk mot något: ja, papaya. om någon vet vad det är.
Hur svarar du i mobilen: beror helt på vem det är som ringer.
Antal timmar sömn inatt: vänta då... 8 timmar.
Brukar du komma i tid: ja, det tycker jag.
När mår du bra: när jag är glad, ganska logiskt.
Hur känner du dig nu: glad, helt enkelt.
Vanligaste färg på dina kläder: svart, i guess.
Vad tycker du om fötter: snyggingar, nerå men ingenting.
Vad saknar du: att vara liten & bara va.
Hade du en bra kväll igår: det var som vanligt, tv & film.
Favorit dryck på morgonen: juice eller oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: det är olika, beror ju på hur trött jag är & så.
Är du blyg: ja, det är jag.
Sysslar du med någon sport: nja, eller jag ska börja med fotboll snart igen.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja.
Är du nöjd med ditt liv: ja, det är jag.
Är du bortskämd: nej.
Vad gör du i morgon: sover & nått annat roligt.
Vad längtar du till: sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja, det har jag.
Hur gammal är du: 15.
Tycker du om någon just nu: kanske, kanske inte.
Gröna eller röda äpplen: gröna.
Gillar du golf: alltså det blir vad man gör det till.
Vilken tid gick du upp idag: mamma väckte mig vid kvart i nio.
Är det okej att gråta: absolut!
När grät du senast: det var ett tag sen, kommer faktiskt inte ihåg.
Solar du ofta: nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: hehehe, inte ofta det just nu....
Senaste låt du hörde: my life be like - gritz.

/ johannass

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback