- morsdag. ♡

hejhej!

efter frukosten imorse så firade vi mamma & åt tåååårta! :)
sen senare vid 12 kanske så körde jag & isaac fyrhjuling i skogen! :D
men sen så vart det slut på bensin, mitt i skogen då vart det inte lika kul så fick rulla tillbaka den hem igen :p
sen så fixade jag mig & åkte till mormor hämtade mammasbrudklänning sen åkte vi till sara & där tog dom mått på mig & mamma testade sin klänning.
den är så jävla grymt fin!
efter ett tag hos sara så åkte vi hem & åt mat sen åkte vi till mormor där spelade vi fotboll & fikade glass med maränger, jordgubbar, bananer & chocklasås!
det var hur gott som helst & man fick sommarkänsla av jordgubbarna! :)
grattis världens bästa mamma på morsdag, jag älskar dig!

/ johannass


K O M M E N T A R E R
posted by: Mamma

Tack hjärtat! :D <33

2010-05-31 @ 08:31:23
hemsida: http://helenlilja.blogg.se/
posted by: johanna

varsågod! :DD <33

2010-06-01 @ 07:17:02
hemsida: http://johannasundmann.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback