kul helg

hejhej, den här helgen har varit bra!
i fredags efter skolan så åkte jag hem.
fixade mig lite sen så åkte mamma & jag & hämtade erica & cissi :)
sen så skjutsade mamma oss till liza & där hade vi tjejkväll :)
när vi kom till liza så gick vi ner på shish.
jag & erica delade på en gabbes special ;)
sen efter vi hade ätit klart så gick vi på kiosken & köpte godis, chips, dricka & dippar :)
när vi kom hem till liza så fixade vi upp allt i skålar sen gick vi upp & tittade på film :)
när filmen var slut så tittade vi på idol & eddie förstörde curly sue låten!
han sög!
aja, tur att han åkte ut :)
nu är det mariette, erik eller tove som kommer vinna tror jag! :DD
efter idol så tittade vi på nån film, sen efter filmen så spelade vi ngt spel & det var kul :)
vid kvart i tolv kom cissi's pappa & hämtade mig & cissi.
när jag kom hem igen så såg jag på film, tills jag somnade ;)
haha.

lördag :)

igår så vart det hockey! :)
timrå - färjestad
2        -      1
& timrå vann såklart, bara för att jag var med :D
haha, ganska fränt  - alla matcher jag har kommit på så har dom vunnit ;)
aja, på vägen hem i bussen så var det ganska mycket tjohej!
hahaha :p
kul kväll vare iaf. :))

pusshej! <3

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback