tisdag - skola

hejhej, idag när jag kom till skolan så var det strömavbrott, så det var ganska mörkt och när jag skulle gå till skåpet så gick jag in i någon, haha :p
men efter några minuter så kom strömmen tillbaka och då vart det inte lika roligt längre :D
när vi kom in på samlingen så fick vi veta att vi skulle ha aulasamling, så då skulle vi slippa första lektionen och då skulle vi ha franska så det var bra att vi fick ha aulasamling idag :)
sen efter aulasamling hade vi matte och det vart en bra timme, för det var några som tejpade för dörren när fröken skulle in och så, haha :D
sen efter matten hade vi so och då behövde vi inte jobba, vi fick sitta ner och lyssna när fröken pratade, så det var härligt :D
sen hade vi lunch och då vart det lite vattenkrig, men det blir mer imorgon :D
sen efter luchen hade vi so igen och då behövde vi inte heller jobba, :)
efter so:n skulle vi gå till idrotten men jag kom inte ens utanför dörren innan jag vart dyng blöt, för oliver sprutade vatten över mig, men han kommer att få igen imorgon :D
efter idrotten så åkte jag hem med mamma för att jag skulle hem och springa :)
sen så åkte jag hem till pappa igen och nu ska jag snart duscha sen ska jag sitta lite här sen så ska jag titta på tv :)

- imorgon blir det vattenkrig jag lovar -
:)
tjings <3

K O M M E N T A R E R
posted by: Mamma

Vilken fiiin blogg du har fått =) Är det Magda som har fixat tro? =)

2009-05-27 @ 12:38:07
hemsida: http://hlilja.bloggspace.se
posted by: Anonym

tack :) japp det är det :)

2009-05-28 @ 16:14:21
hemsida: http://johannasundmann.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback