länge sen :/

hejhej, nu har jag inte skrivet på länge för jag har inte haft lust, :p
nu sitter jag i soffan hos claudia, morbror daniel och lillkusin maya :)
jag sitter här och tittar på csi medans jag skriver kul :)
jag har varit här hela dan och jag tror jag ska sova hos mormor eller här, ;)
idag på morgonen körde jag fyrhjuling med min lillebror isaac och det var skoj som alltid :)
igår var vi på hellsjön med familjen jag och adam min halvbror åkte ut med båten och fiskade jag fick noll fiskar och han fick sex stycken :o haha, jag suger på att fiska :D
från ons till lör är det ff = fränstafestivalen för alla som inte fattar ;)
jag ska gå på lördag med cissi och felicia från ånge tror jag, det kommer att bli jättekul kanske åker några karusseller :''))
jag älskar karusseller, haha :D
ne, nu ska jag titta på tv, fast csi är slut nu :'//
kling tjing i pling <3

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback